شناسهٔ خبر: 40894520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس خبر داد:

اعتبارنامه «تاجگردون» در کمیسیون تحقیق مجلس تأیید شد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون تحقیق از تأیید اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در این کمیسیون خبر داد و گفت: اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون» فردا تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد و در نخستین جلسه علنی به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه خانه ملت، «حجت الله فیروزی» از برگزاری آخرین جلسه کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم در عصر سه شنبه خبر داد و گفت: این جلسه با حضور ۱۲ تن از اعضا و به مدت ۴ ساعت برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم درباره جزئیات جلسه تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از روند بررسی هیأت‌های مختلفی که در تأیید صلاحیت ها اثرگذار هستند، ارائه شد.

فیروزی افزود: در نهایت اسناد، مدارک و توضیحات معترضان و همچنین پاسخ‌های آقای تاجگردون و مستندات وی بررسی شد و گزارش کاملی از سوی اعضای کمیته منتخب کمیسیون تحقیق تشریح و به سوالات اعضا نیز پاسخ داده شد.

وی در ادامه تشریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی رأی گیری به‌شکل مخفی انجام شد و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: نتیجه جلسه امروز، صبح روز چهارشنبه به هیأت رئیسه ارسال و در نخستین جلسه صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد تا اعتبارنامه منتخب گچساران به رأی نمایندگان مجلس نیز گذاشته شود.

نظر شما