شناسهٔ خبر: 40859814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حتی یک غریق هم نباید در دریای رامسر داشته باشیم

فرماندار رامسر گفت: همه روسا و ادارات باید در حوزه مسؤولیتی خود دقت کرده تا حتی یک غریق هم نداشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمد آزاد صبح امروز در جلسه طرح دریا با اشاره به اینکه شهرستان رامسر دارای ۲۰ کیلومتر ساحل است، اظهار کرد: نزدیکی دریا و ساحل که از لحظه ورود به شهرستان تا خروجی دریا در دیدرس است سبب جذب گردشگران می‌شود.

وی بیان کرد: مسافران و گردشگران هم با دیدن زیبایی ساحل می‌خواهند که از این مواهب و دریا لذت ببرند که با ورود به دریا و کمی بی‌دقتی دچار غرق‌شدگی می‌شود و پس از غرق شدن هموطنان مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود که نیاز به رسیدگی دارد. 

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه همه روسا و ادارات باید در حوزه مسئولیتی خود دقت کرده تا حتی یک غریق هم نداشته باشیم، تصریح کرد: جان انسان‌ها مهم است و باید جلسات ستاد طرح دریا برگزار شود و هر اداره تلاش خود را داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: امروزه در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، مالی و اعتباری قرار داریم و باید با تمام وجود در هر حوزه تلاش کرده و چاره‌اندیشی کنیم تا کارها را پیش ببریم.

آزاد تاکید کرد: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که در هر زمان به فکر کار و اداره خود باشند که ما مسئول ۸۰ هزار مردم شهرستان رامسر هستیم تا به شرایط بهتر و مناسب‌تری برسیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتطامی،  ناجیان، فرهنگی و... نیز همه مسؤولان باید مدیریت کنند، افزود: طرح دریا مجموعه‌های شهرستان رامسر آغاز به کار کردند و در صورت کوتاهی کمیته و ادارات شخصا به اداره مافوق گزار‌ش می‌دهم تا به طور جدی پای کار بوده و پیگیری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ع

نظر شما