شناسهٔ خبر: 40854641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارائه وام‌های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه‌های فردیس

رئیس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: آرایشگاه‌های زنانه ای که در ایام شیوع کرونا متحمل آسیب و ضرر مالی شدند وام پنج میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی فولادی، رئیس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اصناف فردیس با وجود رکود اقتصادی در سال گذشته و تعطیلی های اجباری به دلیل شیوع کرونا، اقدامات  بسیاری در امور خیریه انجام دادند.

وی  از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مرکز نیکوکاری اصناف  به  سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با وجود تعطیلی مغازه‌ها به دلیل شرایط کرونایی خرید بالش و پتو برای نقاهتگاه بیماران کرونایی و کمک ۱۲۰ میلیون تومانی در ۳ مرحله طرح مواسات  از اقدامات مرکز نیکوکاری اصناف فردیس در سال جاری بوده است. 

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف فردیس ایجاد ایستگاه‌های ضد عفونی در سطح شهر و توزیع هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان را از اقدامات دیگر مرکز نیکوکاری اصناف در شرایط کرونایی برشمرد و گفت: با توجه به آسیب دیدگی دو صنف سفره خانه‌ها و آرایشگران فردیس از شرایط کرونایی، از سوی مرکز نیکوکاری کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به عنوان کمک معیشتی به اعضای این دوصنف پرداخت شد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، به آرایشگران زنانه وام‌های ۵ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کمک اصناف فردیس به آزادی زندانیان، اظهار کرد:  اخیرا بدهی ۴۷ میلیونی یک زندانی با تامین ۳۰ میلیون تومان از طریق مرکز نیکوکاری اصناف پرداخت و با پیگیری این مرکز مابقی طلب بخشیده شد.

فولادی گفت: سرکشی به نیازمندان در مناطق حاشیه ای فردیس و تهیه اقلامی از جمله فرش، ماشین لباسشویی و لوازم مورد نیاز، اعطای کارت هدیه  با صرف هزینه ۵۲ میلیون تومان پیش از ایام  نوروز  به خانواده های نیازمند و تهیه ۲۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی از اقدامات کسبه خیر فردیس از طریق مرکز نیکوکاری اصناف بوده است. 

وی همچنین یادآور شد:  ۳۷ واحد صنفی در حوادث آبانماه در فردیس تخریب  شد که به همت مرکز نیکوکاری اصناف و با رایزنی کمیته امداد شهرستان و استان و حمایت امام جمعه محترم شهرستان،  زمینه ارائه  تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد برای کسبه آسیب دیده  فراهم و این افراد به بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما