شناسهٔ خبر: 67684940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیسیون انرژی مجلس:

آزادی‌خواهان جهان امام حسین(ع) را به عنوان الگوی آزادگی می‌دانند

بوشهر- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: همه آزادی خواهان جهان امام حسین را به عنوان الگوی آزادگی، مبارزه با استبداد، مستبدین، خودخواهان و مستکبرین می‌شناسند و به آن عشق می ورزند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام موسی احمدی در حاشیه گردهمایی عزاداران تاسوعای حسینی در شهر دوراهک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام حرارتی وجود دارد که تا قیام قیامت به سردی گرایش پیدا نخواهد کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهادت امام حسین علیه‌السلام نه تنها شیعیان و مسلمان جهان داغدار و عزادارند اظهار داشت: امروز به برکت قیام عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین و یارانش پرچم مبارزه با استبداد و خودخواهان جهان برافراشته شده است و از آن به عنوان الگوی آزادگی و مبارزه با ظلم می‌شناسند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه از زمان قیام امام حسین علیه‌السلام فاصله می‌گیریم عشق و ارادت مردم به اهل بیت افزایش پیدا می‌کند گفت: این روزها در سراسر کشور زن و مرد پیر و جوان با حضور خود در مراسم عزاداری محرم نشان دادند که حسینی و عاشق به اهل بیت هستند و به راه و ایده حضرت اباعبدالله عشق می‌ورزند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه قیام امام حسین علیه‌السلام نه تنها یک قیام فرهنگی بلکه قیامی سیاسی بر علیه استبداد بود تصریح کرد: ملت ما در همه مسائل فرهنگی، سیاسی و عزاداری حضوری باشکوه داشته اند تا جایی که رهبر معظم انقلاب مدال پر افتخار رضایت مندی خود را بر سینه امت اسلامی ما آویزان کردند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان برای ملت ایران بسیار سنگین و همه ملت ما را عزادار کرد اما مردم با حضور خود در مراسم تشیع این عزیزان نشان دادند که قدردان شهدا و خادمان صدیق خود هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون و با مشارکت بالای مردم برگزار شد افزود: مردم ایران اسلامی در ۲ مرحله به پای صندوق‌های رأی رفتند و رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند و اکنون وظیفه همه مسئولان نظام است که با تعامل، همکاری و پایبندی به اصل آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار رئیس جمهور منتخب مردم باشند تا روز به روز شاهد پیشرفت در همه مسائل داخلی و خارجی باشیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده حوزه انتخابی جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی حضور مستمر در بین مردم، برسی مشکلات و صدور مصوبات در مناطق مختلف کشور از شاخصه‌های مهم دولت شهید رئیسی برشمرد و افزود: با توجه به انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان منتخب ریاست جمهوری در سایه تعامل قوای سه گانه و امتداد راه شهید رئیسی آینده‌ای خوب و روشن را برای کشور پیش بینی می‌کنم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در همه مسائل سیاسی اجتماعی و فرهنگی کشور و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: رئیس‌جمهور و همه مسئولین باید به این امر توجه کنند که مردم فارغ از هر جناح و گروهی همیشه در همه صحنه‌ها حضوری فعال داشته اند و در حال حاضر نیز کار خود را انجام دادند الان نوبت همه مسئولان است که به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در این راه رئیس‌جمهور منتخب و مجلس شورای اسلامی نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

نظر شما