شناسهٔ خبر: 40813384 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رصدگر کرونا توسط پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف راه­ اندازی شد

رصدگر کرونا توسط پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف راه­ اندازی شده تا بهترین آثار داخلی و بین‏‎المللی را گردآوری و دسته‎بندی کرده و در معرض دید عموم و استفاده پژوهشگران و سیاستگذاران قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، رصدگر کرونا توسط پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف راه­ اندازی شده است تا به عنوان یک پایگاه تحلیلی – علمی، بهترین آثار داخلی و بین‏‎المللی را گردآوری و دسته‎بندی کرده و در معرض دید عموم و استفاده پژوهشگران و سیاستگذاران کشور قرار دهد.

این رصدگر، علاوه بر بازنشر مطالب منتشر شده در منابع دیگر با ذکر مرجع پذیرای مطالب، گزارش‎­ها، مقالات و تحلیل­‎های دست اول و یا ارجاع مطالب برتری که مطالعه کردید نیز است.

تمامی قالب­‎های صوتی، تصویری، ویدئویی و متنی به دو زبان فارسی و انگلیسی پوشش داده می­‎شوند. رصدگر کرونا تمامی ابعاد علوم انسانی و اجتماعی، سیاستگذاری و حکمرانی دوران کرونا و پساکرونا را پوشش می­‎دهد و صرفاً ابعاد پزشکی و فنی – مهندسی تحت پوشش نیستند. همچنین تمرکز مطالب گردآوری شده بر مواجهه ایران با این همه­‎گیری است، اما تحلیل­‎های جهان­ شمول نیز بازنشر داده می­‎شوند.

برای ارسال مطالب و تحلیل‏‎های علمی خود با پست الکترونیکی najmoddin.yazdi@sharif.edu مکاتبه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما