شناسهٔ خبر: 40801667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

وزارت خارجه مرگ قاضی منصوری را تائید کرد/ رومانی علت دقیق حادثه را اعلام کند

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت قاضی منصوری در رومانی را تأیید کرد و گفت: ایران منتظر دریافت گزارش رسمی رومانی درباره این موضوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، سیدعباس موسوی عصر امروز جمعه (۳۰ خرداد) در پاسخ به پرسش خبرنگاران، ضمن تأیید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، گفت: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسماً به ما اعلام کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییه ایران از طریق پلیس بین‌الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می‌خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه کند.

سردار شیرزاد: اینترپل بخارست، خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری را تائید کرد
 
رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی اعلام کرد که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل بخارست تائید شد.
 سردار هادی شیرزاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز «غلامرضا منصوری» یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پایین پرت کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین‌المللجمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

نظر شما