شناسهٔ خبر: 68178573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستور بهروز آذر برای پیگیری جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون های دولت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دستور پیگیری تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس و جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت را داد. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دستور پیگیری تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس و جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز آذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی نشستی با انسیه خزعلی و همکاران امور بین الملل به بررسی اقدامات این حوزه پرداخت.

در این نشست ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده به دستاوردها و مهمترین برنامه‌های پیش رو اشاره شد که از آن جمله لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی، جنبش جهانی تعهد خانواده، دور دوم مدیریت آیورا، کمیته زنان و حقوق بشر، همایش بین المللی زنان و مبارزه با فساد، نمایشگاه آفریقای جنوبی آیورا، همکاری با اتحادیه تجاری زنان بریکس، مجمع زنان سازمان همکاری‌های شانگهای و برگزاری دوره توانمندسازی سمن‌ها مطرح شد.

 در ادامه بهروزآذر به بررسی جزئیات برخی از اقدامات پرداخت و دستور پیگیری برخی از اقدامات همچون تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس و جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر را داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما