شناسهٔ خبر: 40757446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکل بزرگ والنسیا برای بازی با رئال / وضعیت ستاره خفاش‌ها مشخص نیست

نگرانی بزرگ والنسیا برای جدال با رئال مادرید، ‌وضعیت مصدومیت ستاره اسپانیایی خود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، 30 دقیقه بامداد جمعه رئال مادرید در دومین بازی لالیگایی خود پس از دوران کرونا در ورزشگاه دی‌استفانو میزبان والنسیا است.

کهکشانی‌ها که 2 امتیاز تا صدر و رسیدن به بارسلونا فاصله دارند به پیروزی در این بازی حساس فکر می‌کنند.

اما یک شانس بزرگ برای زیدان و رئالی‌ها به وجود آمده که آن هم وضعیت نامشخص ستاره اسپانیایی والنسیا است.

خوزه لوئیس گایا، ستاره درخشان این فصل خفاش‌ها که در بازی مقابل لوانته، پاس گل زیبایی به رودریگو مورنو داد تا والنسیا به تساوی دست پیدا کند با تیم تمرین نکرده است.

آلبرت سلادس از یک نگرانی بزرگ برای نرسیدن گایا به جدال مقابل رئال مادرید سخن گفت.

ستاره خفاش‌ها از ناحیه عضلانی پا دچار مشکل شده و به نظر می‌رسد برای بدتر نشدن آسیب دیدگی‌اش در جدال با شاگردان زیدان حضور نداشته باشد.

از طرفی والنسیا گابریل پائولیستا را در اختیار ندارد. این 2 بازیکن به موضوع بزرگ سلادس برای جدال با زیدان بدل شده و باید دید چه اندیشه‌ای برای رویارویی مقابل رئال مادرید می‌اندیشد.

در جدول لالیگا تا هفته بیست و هشتم، بارسلونا با 61 امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با 59 امتیاز دوم و والنسیا با 43 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

والنسیا که در لیگ قهرمانان اروپای امسال مقابل آتالانتا شکست سنگینی را تجربه کردند برای رسیدن دوباره به اروپا باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

خفاش‌ها برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر اسپانیا و صعود به لیگ قهرمانان اروپا تنها 10 بازی فرصت دارند تا به سویا 51 امتیاز، رئال سوسیداد 47 امتیاز،‌ختافه 46 امتیاز و اتلتیکومادرید با 46 امتیاز برسند.

انتهای پیام/

نظر شما