شناسهٔ خبر: 68183003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لباس گوهری و پورحمیدی بر تن یک جوان (عکس)

دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک شماره یک این تیم در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی طی سالیان اخیر بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده که هر کدام ستاره‌های نامداری شدند و نقل و انتقالات بزرگ را رقم زدند، اما فلسفه کاری این سرمربی همچنان ادامه دارد و در کنار اینکه از مهره‌های شاخص و با تجربه زیادی در آلومینیوم اراک بهره می‌برد، به جوانان هم اعتماد دارد و امسال هم این روند را دنبال می‌کند و قصد دارد یک گلر کم سن و سال را بازی بدهد.

محمد خلیفه که سال گذشته با نظر مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک اضافه شد و در سه مسابقه لیگ برتری مقابل نساجی مازندران، استقلال تهران و فولاد خوزستان به میدان رفت، حالا با جدایی احمد گوهری تبدیل به شماره یک ایرالکو شده است.

2067559

مجتبی حسینی اعتماد ویژه‌ای به این گلر 20 ساله داشته و باید منتظر معرفی یک پدیده دیگر به فوتبال ایران از سوی این مربی باشیم و این‌بار در پست دروازه‌بانی قرار است یک مهره جوان در لیگ برتر جوان به میدان برود.

خلیفه که تجربه حضور در رده‌های پایه پرسپولیس را دارد و دو سال قبل در تمرینات بزرگسالان این باشگاه هم حضور یافت، اخیرا قراردادش با آلومینیوم را تمدید کرد و امیدوار است در فصل جدید نمایش خوبی درون دروازه اراکی‌ها داشته باشد.

شماره یک آلومینیوم اراک در چهار سال حضورش در لیگ برتر بر تن احمد گوهری و حسین پورحمیدی بوده که حالا محمد خلیفه آن را بر تن کرده است.

نظر شما