شناسهٔ خبر: 40728964 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سامانه‌های برگزاری امتحانات مجازی دانشگاه آزاد استان تهران مشخص شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: نرم افزار «ادوبی کانکت» و سامانه سیدا، جزو بسترهایی محسوب می‌شود که برای امتحانات مجازی درحال آماده سازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛به نقل از ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره نحوه برگزاری امتحانات مجازی واحدهای دانشگاهی این استان اظهار کرد: همانطور که قبلا اعلام کرده‌ایم، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد و درحال فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب در این راستا هستیم.

وی افزود: واحدهای دانشگاهی استان تهران بسترها و پلتفرم‌های مختلفی را برای برگزاری امتحانات مجازی پیش بینی کرده‌اند؛ نرم افزار ادوبی کانکت و سامانه سیدا، جزو بسترهایی محسوب می‌شود که برای امتحانات مجازی درحال آماده سازی است. سیستم‌های جدید دیگری نیز درحال گذارندن مراحل آزمایشی هستند که در صورت قطعی شدن، اعلام خواهد شد.

آقامیری تصریح کرد: البته به واحدهای دانشگاهی این اختیار را داده‌ایم که با برقراری امنیت و نظم، از نرم افزار و اپلیکیشن‌های مختلف برای برگزاری امتحانات استفاده کنند. پلتفرم واحد الکترونیک نیز از جمله بسترهای مناسب در این راستا محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پایان تاکید کرد: امتحانات مجازی هم به صورت 4گزینه‌‌ای و هم به صورت تشریحی برگزار خواهد شد.

نظر شما