شناسهٔ خبر: 40662543 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تغییر ساعت اجرا‌های تئاتر خیابانی تئاتر شهر

ساعت اجرا‌های تئاتر‌های خیابانی در محوطه تئاترشهر تغییر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی اجرا‌های تئاتر خیابانی با شعار «من، تو، ما/ تئاتر، زندگی، کرونا» که از چهارشنبه ۲۱ خرداد در تهران و چند استان دیگر آغاز شد مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و ساعت آغاز اجرای این نمایش‌ها در محوطه تئاترشهر بنا به تقاضای علاقه‌مندان از ۱۷ به ۱۸:۳۰ تغییر کرد.

۱۲ گروه نمایشی در تهران، با مشارکت کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنر‌های نمایشی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از چهارشنبه ۲۱ خرداد تا شنبه ۳۱ خرداد هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در پهنه فرهنگ و هنر رودکی (محوطه مجموعه تئاترشهر) نمایش‌های خود را اجر می‌کنند.

چنان که پیش‌تر اعلام شد در بازه زمانی ذکرشده ۳ گروه در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجانِ استان کرمان، ۶ گروه در شهر‌های قزوین، شهر الوند و تاکستانِ استان قزوین، ۷ گروه در شهر‌های رشت، لاهیجان و آستانه اشرفیه استان گیلان و ۴ گروه در سطح شهر کرمانشاه استان کرمانشاه با مشارکت ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفاتر انجمن هنر‌های نمایشی استان‌ها به اجرای تئاتر خیابانی می‌پردازند.
 
<div id="video-display-embed-code_293156" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/796422/293156?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما