شناسهٔ خبر: 405646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

«سلاح قیامت» باعث ترس اهالی تل‌آویو

پس از آنکه موشک‌های مقاومت با برد بالا و غیرمنتظره خود تل‌آویو و حیفا را هدف قرار دادند، مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی گیج و میلیون‌ها اسرائیلی دچار رعب و وحشت شده‌اند.

صاحب‌خبر -
فارس: اصطلاح سلاح «روز قیامت» در سرزمین‌های اشغالی اصطلاحی نظامی است که برای قدرت طرف مقابلی که با رژیم صهیونیستی می‌جنگد به کار می‌رود و به اسلحه پیشرفته و خطرناک آن اشاره می‌کند. استفاده از سلاح روز قیامت در پاسخ به تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه به وسیله مقاومت و حماس باعث گیج شدن مسئولان امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی شده و حالتی از رعب و وحشت را میان میلیونها اسرائیلی که از ترس مجبور شدند در پناهگاهها بخوابند ایجاد کرده است.

کانالهای 2 و 10 رژیم صهیونیستی گزاشهای مستند از اوضاع غزه و شهرک‌های جنوبی رژیم صهیونیستی پخش کرد و پایگاه خبری «یدیعوت آحارونوت» وضعیت شهرکهای صهیونیستی را سخت و دشوار توصیف کرد و افزود که موشکهای حماس تا 112 کیلومتر برد دارند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه گزارش خود افزود که حتی بدبین‌ترین مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی هم فکر می‌کردند موشکها فقط تا شمال تل‌آویو برسد و میلیونها اسرائیلی هیچ وقت فکر نمیکردند این موشکها به مناطق سکونتشان در شمال برخورد کند و از تل‌آویو بگذرد و به حیفا برسد، این روزنامه اسرائیلی موضوع فعلی را یک شکست اطلاعاتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی در مورد قدرت موشکی حماس توصیف می‌کند و می‌نویسد که سلاح روز قیامت بیشتر از آنچه «شاباک» سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی و دیگر دستگاههای امنتی پیش‌بینی میکردند همگان را غافلگیر کرد.

«اوویر بهبوت» از خبرنگاران اسرائیلی در اینباره می‌گوید که چه بسا مقاومت هنوز تا توان خود را رو نکرده باشد . کابینه باید در این مورد فکری بکند وی می‌افزاید میلیونها اسرائیلی بیشتر وقت خود را از ترس موشکهای مقاومت در پناهگاهها می‌گذرانند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات مکرر به غزه تا کنون بیش از 200 موشک به سمت شهرکهای صهیونیستی  و تل‌آویو و حیفا پرتاب کرده است، دیروز سه‌شنبه 4000 اسرائیلی از ترس موشکهای مقاومت تل‌آویو را ترک کردند و این روند ادامه دارد.

نظر شما