شناسهٔ خبر: 40553265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

۲۸۵ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:۲۸۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درخصوص آخرین وضعیت کرونا در استان گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۳۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:هم اکنون ۲۸۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
این مقام مسئول خواستار شد:مردم و اصناف همچنان پروتکل‌های بهداشتی را باید الزاما به صورت کامل و دقیق رعایت کنند و به هشدارهای وزارت بهداشت درمورد عواقب عدم رعایت پروتکل‌ها توجه نمایند.

 وی گفت:رعایت اصول بهداشتی مانند رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک، ضدعفونی دائم سطوح، شستشوی دست‌ها هر یک ساعت یکبار، پرهیز از سفر (درون و خارج استان) از مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

 

 

نظر شما