شناسهٔ خبر: 40548944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

خضریان در تذکری مطرح کرد:

انتقاد از تاخیر حضور وزیر اقتصاد در جلسه علنی مجلس

موج نیوز

نماینده مردم تهران از تاخیر حضور وزیر اقتصاد در جلسه علنی مجلس انتقاد کرد و گفت: وزیر بازگردد و در زمان دیگری به مجلس بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی خضریان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده 22 گفت: این ماده درخصوص وظایف و اختیارات هیات رئیسه و حفظ شأن و منزلت، اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان است؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار بود ساعت 8 صبح در صحن مجلس حاضر باشد، اما نزدیک به 250 نماینده مجلس بیش از نیم ساعت منتظر حضور ایشان بودند، یعنی 125 ساعت کاری.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا این مجلس به اندازه اینکه در زمان مناسب به پرواز برسد، ارزشمند نیست و جایگاه و شأن آن نباید حفظ شود؟

وی یادآور شد: پیشنهاد من به هیات رئیسه این است که وزیر بازگردند و در زمان دیگری به مجلس بیایند تا متوجه شوند در زمان مقرر و قانونی در مجلس حضور پیدا کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اینکه وزرا باید سروقت در مجلس حضور یابند، بحث درستی است، اما مطلع شدیم که خودروی وزیر در مسیر تصادف جزئی داشته که چند دقیقه با تاخیر حضور یافته و جلسه هم سر وقت برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر وزیر یا مسئولی که به مجلس دعوت می شود باید در زمان مناسب و سروقت حضور داشته باشد و عذر وزیر اقتصاد موجه است.

برچسب‌ها:

نظر شما