شناسهٔ خبر: 68162877 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازار کدام خودرو امروز به نفع خریداران بود؟ + جدول قیمت بازار کدام خودرو امروز به نفع خریداران بود؟ + جدول قیمت

به گزارش اکوایران، رصد بازار نشان می‌دهد در میان محصولات داخلی و مونتاژی، سایپایی‌ها تغییر قیمت نداشتند، اما برخی از محصولات ایران‌خودرو افت قیمت را تجربه کردند. جالب آن که دلار امروز تغییر قیمت خاصی نداشت،‌ اما سایر بازارهای موازی کم‌وبیش افزایشی بودند. به گفته فعالان بازار خودرو، اعلام خبر

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران، رصد بازار نشان می‌دهد در میان محصولات داخلی و مونتاژی، سایپایی‌ها تغییر قیمت نداشتند، اما برخی از محصولات ایران‌خودرو افت قیمت را تجربه کردند. جالب آن که دلار امروز تغییر قیمت خاصی نداشت،‌ اما سایر بازارهای موازی کم‌وبیش افزایشی بودند.  

به گفته فعالان بازار خودرو، اعلام خبر پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده برخی محصولات ایران خودرو عمده دلیل کاهش قیمت محصولات این شرکت محسوب می‌شود. ایران خودرو روزگذشته در اطلاعیه از طرح فروش‌فوری و فوق‌العاده برخی از محصولات خود که شامل «متقاضیان عادی»، «مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و «مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده» خبر داد، ‌خبری که امروز بازار این این شرکت را کاهشی کرد. کارشناسان معتقدند افزایش عرضه خودرو از طریق این طرح‌ها، می‌تواند به تعدیل قیمت‌ها در بازار کمک شایانی کند.

براساس ارزیابی بازار امروز «تارا اتوماتV2» بیشترین کاهش قیمت را داشت و با کاهش 7 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. افت قیمت «هایما S7پلاس» هم به 5 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 903 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو i 207 اتوماتیک TU5P» هم 883 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، از سوی دیگر امروز «هایما S7پلاس» هم با کاهش 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 625 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 907 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 7 میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار 615 میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم امروز و 845 میلیون تومانی ماند.

اکووو 22

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 707 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 424 میلیون تومان قیمت خورد، «کوییک‌R اتومات» هم بدون تغییر 555 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم بدون تغییر در بازار 408 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 415 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و «اطلس» هم در بازار امروز بدون تعییر 530 میلیون تومانی ماند.

اکو 22

منبع: ecoiran-69253

نظر شما