شناسهٔ خبر: 40526512 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی در گفتگو با دانشجو:

بیش از ۳۱ هزار نفر در دوره‌های کاردانی نظام جدید ثبت‌نام کردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۳۱ هزار و ۴۸۴ نفر برای شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -
فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارش دانشجو گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ که از ۱۱ خرداد ۹۹ آغاز شده است تا روز یکشنبه ۱۸ خردادماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

زرین‌آمیزی با بیان اینکه تا صبح امروز شنبه ۱۷ خردادماه ۳۱ هزار و ۴۸۴ نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند، افزود: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.  

سخنگوی سازمان سنجش ظرفیت کل دوره‌های کاردانی نظام جدید را ۲۵۲ هزار و ۴۸۵ نفر در ۶ هزار و ۴۶۹ رشته محل دانست و اظهار داشت: ظرفیت رشته‌های بدون آزمون ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ نفر در ۲۷۲۶ رشته محل و ظرفیت رشته‌های با آزمون ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر در ۳۷۴۳ رشته محل است.

نظر شما