شناسهٔ خبر: 40524536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت:

هیچ فردی در آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز دستگیر نشده است

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت گفت: هیچ فردی در مورد آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز دستگیر نشده است و خبر آزاد شدن با وثیقه عاملان آن کذب محض است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله سعادتیان در خصوص نحوه آتش‌سوزی افزود: آتش‌سوزی از حوزه شهرستان بهبهان آغاز  و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهار کرد: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است، اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی  را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می‌دهد.

 دادستان عمومی و انقلاب دهدشت درباره دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه خاطرنشان کرد: با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار کرد که شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد  و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده‌ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و هر گونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع‌کننده و مستنداتی در این باره داشته باشند اقدام می‌کنیم.

سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیر کل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و بیان کرد: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه‌شب 12 خرداد 99 در عملیات اطفای حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب‌زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

نظر شما