شناسهٔ خبر: 40426600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب نکنید

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هموطنان همچنان در خانه بمانند و این استان را به عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: هموطنان همچنان در خانه بمانند و این استان را به‌عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب نکنند و این استان در زمان حاضر میزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود.

او افزود: تمامی مراکز تفریحی، اقامتی، توریستی، پارک ها، بوستان ها، بلوارها، فضا‌های سبز و مکان‌های خدماتی شهری و روستایی این استان همچنان تعطیل است.

عباسی اضافه کرد: هرگونه برپایی چادر و اقامت مسافر و گردشگر در این مراکز و اماکن ممنوع و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان این حوزه ضروری است.

او ادامه داد: فرمانداران همزمان با تعطیلات هفته جاری می‌توانند با تشدید نظارت در پایگاه‌های ایست و بازرسی ورودی‌های شهرستان‌ها نسبت به کنترل جدی مسافران و جلوگیری از ورود افراد مشکوک اقدام کنند.

عباسی گفت: رعایت جدی فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و سایر مکان‌های عمومی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

او با اشاره به بازگشت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی به روال قبل افزود: مدیران می‌توانند همچنان با دورکاری کارکنان و با اولویت جانبازان و معلولان دارای بیماری‌های زمینه ای، بیماران خاص و بانوان شیرده موافقت کنند.

عباسی اضافه کرد: کارمندانی که مرخصی‌های استحقاقی خود را استفاده کرده اند، می‌توانند در دوران شیوع ویروس کرونا از مرخصی سال‌های آینده استفاده کنند.

او ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد و سایر مکان‌های عمومی می‌توانند علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با یک چهارم ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

عباسی گفت: رعایت فاصله اجتماعی، پروتکل‌های بهداشتی و آموزش و حفاظت فردی باید به‌عنوان یک فرهنگ مورد توجه تمامی مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف باشد.

انتهای پیام/ف

نظر شما