شناسهٔ خبر: 403763 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبرگزاري سما : هزاران صهيونيست در حال فرار از تل آويو هستند

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/04/18
هزاران صهیونیست از بیم حملات موشکی مبارزان فلسطینی که در پاسخ به حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت می گیرد در حال ترک شهر تل آویو پایتخت اسرائیل هستند.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین ، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند هزاران اسرائیلی از ترس موشکهای مقاومت در حال ترک تل آویو هستند و تصاویری را از خروج آنان از تل آویو منتشر کرده اند.
پایگاه اینترنتی اسرائیلی « واللا » نوشت شش هزار نفر از شهرک « باری ساخاروف» نزدیک قدس تخلیه شده اند.
شهرداری هرتزیلیا واقع در 10 کیلومتری شمال تل آویو استقبال از 150 نفر از سدیروت را لغو و برپایی جشنهای گروهی را ممنوع کرده است.
از طرف دیگر یک منبع در ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل گفت:« اسرائیلی ها روزهای بدی در پیش دارند و گروههای مقاومت به شلیک موشک به شهرهای اسرائیل ادامه خواهند داد.»
وی افزود ارتش در مرحله اول عملیات فهرستی از اهداف را تهیه کرده بود و اکنون وارد مرحله دوم شده که حمله زمینی است اما کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تا آنجا که می تواند جلوی این کار را خواهد گرفت.
در همین حال روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت گردانهای قسام شاخه نظامی حماس توانایی خود را در شلیک موشک تا منطقه خضیره در شمال قدس ثابت کرده است.
اسرائیل دیشب اذعان کرد روز سه شنبه 147 فروند موشک از نوار غزه به شهرکها و شهرهای اسرائیلی شلیک شد.
130/145

نظر شما