شناسهٔ خبر: 40280363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منتخب مجلس یازدهم:

حماسه سوم خرداد نمونه ای بارز از اراده الهی است

یاسوج- ایرنا- منتخب مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در قالب عملیات غرورآفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، نمونه ای بارز از اراده الهی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، اظهار داشت: این حماسه جاودان را به ملت ایران و به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: روزهایی در تاریخ و هویت ملی هر کشور وجود دارد که هرگز کهنه نمی شوند و فتح خرمشهر نیز جزو این روزها به شمار می رود. 

منتخب مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر نمادی از استقامت و فداکاری ملت و رزمندگان ایران اسلامی تا رسیدن به پیروزی و هدف نهایی است.

حجت الاسلام و المسلمین موحد عنوان کرد: فتح خرمشهر فتح یک شهر نبود بلکه آغاز تحول بنیادین و خودباوری ملت ایران بود که با دستان خالی در مقابل تمامی قدرت های شرق و غرب ایستادند.

وی ابراز داشت: پس از گذشت چند دهه هنوز صدای الله اکبر پیروزی تاریخی رزمندگان ایران اسلامی در حماسه سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در گوش زمان می پیچد.

حجت الاسلام و المسلمین موحد گفت: امام خمینی (ره) در ابتدایی ترین ساعت های آزادسازی خرمشهر اینگونه فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد». 

نظر شما