شناسهٔ خبر: 40271305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار مشروح ۱۳ شنبه ۳ خرداد ۹۹

رصد ۱۰۰ گروه از عصر امروز برای دیدن هلال ماه شوال و میزان فطریه مهمترین عنوان این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
۱۰۰ گروه، از عصر امروز هلال ماه شوال را رصد می‌کنند.
به گفته حجت الاسلام موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری طبق پیش بینی کارشناسان هلال ماه شوال غروب امروز قابل دیدن است. طبق تقویم رسمی کشور، فردا اول ماه شوال و عید سعید فطر است. بیشتر کشور‌ها فردا را عید فطر اعلام کرده اند.


میزان زکات فطره براساس سه کیلو قوت غالب (گندم، جو یا برنج) اعلام شد.
<div id="video-display-embed-code_288934" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795490/288934?width=400&height=300"></script></div>


تصمیمات جدید نشست ستاد ملی مقابله با کرونا
براساس یکی از مصوبات نشست، که صبح امروز به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، فعالیت ادارات از ۱۰ خرداد عادی می‌شود.


سوم خرداد سال ۶۱ در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرینی از عزت و افتخار ملی است. پرچم آزادسازی خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال، در چنین روزی برفراز مسجد جامع شهر برافراشته شد.
<div id="video-display-embed-code_288935" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795490/288935?width=400&height=300"></script></div>

بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس، در رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بازتاب گسترده‌ای داشت


وزیر امور خارجه گفت: قدرت‌های جهانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند قادر مطلق نیستند و قدرت آن‌ها حتی با یک ویروس کوچک تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.


اگرچه امسال به علت شیوع کرونا، تظاهرات روز قدس در بسیاری از کشور‌ها برگزار نشد، اما مسلمانان و آزادیخواهان با برگزاری مراسم نمادین و فعالیت گسترده در فضای مجازی، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
<div id="video-display-embed-code_288936" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795490/288936?width=400&height=300"></script></div>


دبیرکل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را «غده سرطانی» و «شر مطلق» توصیف کرد که باید از بین برود. سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: چیزی که با دزدی به دست آمده با گذشت زمان نمی‌توان مالک آن شد.


اگرچه شمار مبتلایان به کرونا در جهان از پنج میلیون و سیصد هزار نفر فراتر رفته، اما آمار بهبود یافتگان هم افزایش یافته و به بیش از دو میلیون و ۱۶۰ هزار نفر رسیده.


در بحبوحه تنش لفظی پکن و واشنگتن درباره شیوع کرونا، آمریکا ده‌ها نهاد و شرکت چینی را تحریم کرد.



برچسب‌ها:

نظر شما