شناسهٔ خبر: 40247795 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز مجوز تاسیس دریافت کرد

مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز در چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی وحدت دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر اعضا برگزار شد که در این جلسه مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز با هدف حمایت از فناوران و نوآوران استان البرز در تمامی حوزه‌های فناوری و نوآوری، تقویت دوجانبه صنایع بزرگ استان و فناوران و نوآوران جوان از طریق ایجاد تعامل هدفمند و موثر میان آنها و خلق ارزش و توسعه پایدار در حوزه تجاری‌سازی علم و فناوری راه‌اندازی می‌شود.

این صندوق برنامه دارد در حوزه اعطا انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر  به متقاضیان خدمات ارائه کند.

استان البرز دارای ۲۰۰ واحد فناور، ۱۰ مرکز رشد و مرکز نوآوری، ۱۶۵ شرکت دانش بنیان، ۳۵ مرکز تحقیقاتی و پژوهشی ملی، ۵۵ مرکز آموزش عالی، بیش از ۱۳۰ هزار نفر دانشجو و بیش از ۲.۵۰۰ نفر عضو هیات علمی و مدرس مدعو است. همچنین این استان دارای ۳۵۰۰ واحد صنعتی، ۱۵۰ برند ملی فناور و ۲۵ شهرک، منطقه و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/

نظر شما