شناسهٔ خبر: 40237229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان قزوین/ توصیه پلیس برای رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی

رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک مقطعی و نیمه سنگین در آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: از مسافران درخواست داریم تا با توجه به تعطیلات پیش‌رو، سفر خود را مدیریت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ قدرت حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون در لاین شمالی آزادراه های قزوین-کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان و در برخی نقاط شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو و فاصله افتادن بین روزهای تعطیل، پیش‌بینی می‌شود شهروندان به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا و رعایت مسایل بهداشتی از سفر کردن به سایر نقاط خودداری کنند و همین مساله باعث ترافیک به صورت نیمه سنگین در جاده‌های استان شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: به همین لحاظ ۵۷ تیم گشت پلیس طی مدت تعطیلات در سطح راه‌های ارتباطی استان مستقر بوده و از رانندگان و مسافران نیز درخواست داریم تا در طول سفر خود به توصیه ماموران عمل کرده و از هرگونه سرعت و سبقت بی‌مورد خودداری کنند.

به گفته وی، رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل و صحبت نکردن با تلفن همراه، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری و در صورت خستگی و خواب آلودگی نیز در اولین پارکینگ حاشیه جاده به استراحت بپردازند.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ساعت ۳ بامداد امروز و بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده روستایی زین‌آباد، از توابع شهرستان بویین زهرا، یکی از راکبان موتور براثر شدت جراحت‌های وارد شده فوت می‌کند.

نظر شما