شناسهٔ خبر: 40225533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سردر تالار فدراسیون هندبال بنام سپهبد شهید سلیمانی رونمایی شد

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک، معاون وزارت ورزش و جوانان، رییس بسج ورزشکاران و مسئولان فدراسیون هندبال مراسم رونمایی از سردرب تالار فدراسیون هندبال بنام شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در مراسم رونمایی از سردرب تالار فدراسیون گفت: سال گذشته بعد از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ذهنم رسید تا کوچک‌ترین کار ممکن را برای زنده نگه داشتن یاد این شهید انجام دهم و نام سر در تالار هندبال را به نام سردار دل‌ها تغییر دهیم. با دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را مطرح کردم و امروز هم توانستیم وعده خود را محقق کنیم..

وی افزود: افتخار جامعه هندبال وفتی مضاعف می‌شود که در حضور مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان و اهالی هندبال و هم رزمان سردار دل‌ها از سر در تالار هندبال رونمایی شد. ان شاالله از معنویت شهید دل‌ها استفاده کنیم و در فضایی که جوانان از او استفاده می‌کنند از راه او الگو گرفته شود. یکی از اهداف در ورزش که ما آن را دنبال می‌کنیم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

در بخش دیگری از این مراسم دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان هم با قدردانی از فدراسیون هندبال در انجام این امر فرهنگی زیبا گفت: یکی از کارهای ماندگار در تاریخ تعامل ورزش و فرهنگ ناب شهادت بود و بنده به سهم خودم از رئیس فدراسیون و همکاران ایشان تشکر می‌کنم، سردار سلیمانی خار چشم دشمنان اسلام بود و شهادت او خط تازه ای در مبارزه با استکبار جهانی ترسیم نمود.

در این مراسم دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران، همچنین مسئولان فدراسیون هندبال و جمعی از پیشکسوتان و اهالی این رشته حضور داشتند.

نظر شما