شناسهٔ خبر: 40218801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مراسم رونمایی از سردر تالار هندبال بنام سپهبد شهید سلیمانی

معصومه عبدالجوادی

مراسم رونمایی از سر در تالار هندبال و تغییر نام آن به نام سپهبد شهید سردار سلیمانی امروز انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عصر امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولان و پیشکسوتان  هندبال از سر در جدید تالار هندبال رونمایی شد. نام تالار فدراسیون هندبال در پی شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بنام این شهید بزرگوار تعییر کرد.

پاکدل رییس فدراسیون هندبال در این خصوص به ایسنا گفت: سال گذشته بعد از شهادت سردتر دلها حاج قاسم سلیمانی به ذهنم رسید تا کوچکترین کار ممکن را برای زنده نگه داشتن یاد این شهید انجام دخم و نام سر در تالار هندبال را به نام سردار دلها تغییر دهیم. با علینژاد مطرح کردم و امروز هم توانستیم وعده خود را محقق کنیم.

وی افزود: در حضور مدیران ارشد وزارت و پیشکسوتان و هم رزمان سردار دلها از سر در سالن هندبال رونمایی شد. ان شاالله از معنویت  شهید دلها استفاده کنیم و در فضایی که جوانان از او استفاده می‌کنند از  راه او الگو گرفته شود. یکی از اهداف در ورزش که ما آن را دنبال می‌کنیم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در خصوص افزایش بودجه این فدراسیون نیز گفت: با پیگیری فدراسیون و عنایت صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و کیکاووس سعیدی سال گذشته بودجه فدراسیون کمی افزایش داشت. امسال هم قرار شد که بودجه نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یابد.

در این مراسم دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ،کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، همچنین مسئولان فدراسیون هندبال و جمعی از پیشکسوتان و اهالی این رشته حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما