به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شستا، حسن محمدی (مدیر روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی) با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینههای اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه تصریح کرد: روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسئولیت مدیریت برند و ارتقای جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخشهای سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، فرصتها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکتهای تابعه ازجمله نقش، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مدنظر قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی اضافه کرد: یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامهنگاران خوشنام هستند، به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رونمایی و به همه هلدینگها و شرکتهای تابعه ابلاغ شد.
نظر شما