شناسهٔ خبر: 40190062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری ۶۷۰ سارق و مالخر در پایتخت/برخورد با ۲۳ نفر از دلالان ارزی

رئیس پلیس پایتخت گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در تشریح نتایج طرح رعد ۳۵ در جمع خبرنگاران، بیان داشت: در این مرحله از طرح رعد با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری پایتخت، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های سطح شهر تهران ۶۷۰ سارق و مالخر در قالب ۲۱ باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد، ۲ هزار و ۱۷۰ قلم انواع اموال سرقتی از متهمان کشف شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال کشف شده ۹.۵ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف ۱۸۲ خودرو و موتورسیکلت ، افزود: در این مرحله از طرح رعد به ۸۸۰ پرونده پلیسی و قضائی رسیدگی شد و در مجموع ۳ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد از زورگیران کشف شد.

وی با بیان اینکه با مزاحمان خیابانی و موتورسیکلت‌های سنگین که به هنگام شب باعث ایجاد چالش و ناآرامی در بزرگراه‌ها می‌شوند برخورد جدی می‌شود، گفت: در همین رابطه شب گذشته ۳۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۳ دستگاه خودرو که در خیابان‌های تهران دور دور می‌کردند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۳۸ قاچاقچی کالا در راستای اجرای طرح رعد ۳۵ افزود: در این مرحله از طرح رعد ۱۳۴ هزار مورد انواع کالای قاچاق کشف که در مجموع ۳۰ پرونده تشکیل و ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه ۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۱۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح، عنوان داشت: برخورد با احتکار خودرو در دستور کار ما قرار دارد و در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۴۰ دستگاه خودرو بدون پلاک ساخت کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا که در ۵ پارکینگ خودرو در تهران دپو شده بودند، کشف شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی که به تازگی فعالیت‌های مجرمانه خود را از نو آغاز کرده اند، عنوان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در فعالیت‌هایمان متوجه شدیم که قرص‌های تقویتی منقضی شده و فاسد در باشگاه‌های بدنسازی مصرف می‌شود، تصریح کرد: ۵.۵ میلیون عدد قرص فاسد و تاریخ مصرف گذشته که توسط متهمان در کل کشور عرضه می‌شد و همچنین ۳.۵ تن شیر خشک فاسد از مخفیگاه متهمان کشف شد.

برچسب‌ها:

نظر شما