شناسهٔ خبر: 40168470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با همکاری پایگاه مقاومت و بسیج جامعه پزشکی اردبیل؛

توزیع 1000 پرس غذای نذری در مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی‌سرپرست

پایگاه مقاومت بعثت و بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 1000پرس غذای نذری در شب شهادت مولی الموحدین در مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی سرپرست در این شهرستان توزیع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، همزمان با شب شهادت امیر مومنان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) پایگاه مقاومت بعثت و بسیج جامعه پزشکی ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در چندمین مرحله از توزیع غذای نذری خود در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در طرح مومنانه و کمک به مستمندان  با توزیع 1000 پرس غذا در مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی سرپرست و مناطق محروم و حاشیه اردبیل، این سنت حسنه را پاس داشت.

مجتبی هادی‌زاده مسئول پایگاه بعثت گفت: در ماه پر فیض و برکت رمضان الکریم که بر سنت احسان و اکرام توصیه شده است پایگاه و بسیج جامعه پزشکی با توزیع غذای نذری در بین افراد مستمند و مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی سرپرست این فریضه الهی را پاس داشته به کمک افراد بی بضاعت شتافته است.

وی عنوان کرد: قبلا هم در روزهای اول ماه مبارک رمضان این  پایگاه 600 پرس غذا و بیش از 400 بسته مواد غذایی با هزینه کرد مبلغی بیش از 120 میلیون تومان را در مناطق حاشیه و محروم شهر توزیع کرده بود و این مورد به عنوان چندمین حرکت خیرخواهانه در عرض یک ماه اخیر است.

هادی‌زاده با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی سپاه اردبیل اظهار داشت: این حرکت‌های معنوی با همکاری و هماهنگی سپاه اردبیل صورت می‌گیرد.ش

نظر شما