شناسهٔ خبر: 40130503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز به کار مرکز نوآوری دانشکده رسانه خبرگزاری فارس

رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرکز نوآوری این دانشکده به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، گفت: رویکرد این مرکز اقتصاد رسانه است.

صاحب‌خبر -

حمید حسن پور رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، گفت: رویکرد این مرکز اقتصاد رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های  بدیع و روزآمد رسانه‌های جمعی با هدف خلق ثروت قدم اول خواهد بود. در گام‌های بعدی سازوکارهای مشخصی برای مشارکت فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشکده رسانه فارس در پروژه‌ها ابلاغ می‌شود.

 

به گفته رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، دانشجویان و فارغ التحصیلان با استفاده از مجموعه دانش‌ها و مهارت‌هایی که در این دانشکده آموخته‌اند، می‌توانند به صورت مستقل به کارآفرینی و خلق ثروت بپردازند. دانشکده و مرکز نوآوری نقش تسهیل‌گری و هدایت این افراد را در قالب پروژه‌های ذکر شده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجوز این مرکز توسط شورای سیاست گذاری و راهبردی مراکز نوآوری و رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما