شناسهٔ خبر: 40068759 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

زمان ثبت‌نام مجدد آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی

داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از اول تا دوم تیرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تمدید شد.

داوطلبان شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا مدارک خود را کامل نکرده اند از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یکم تیر ماه ۹۹ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲ تیر ماه ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به  ثبت نام خود اقدام کنند.  

طبق آخرین آمار تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹) به صورت الکترونیکی در ۱۷ شهر (شامل اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، گیلان، مشهد، همدان و یزد) و ۱۹ حوزه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ این فرصت مجدد ثبت‌نام،   دومین و آخرین مهلت ارفاقی برای ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک است و قابل تمدید نخواهد بود.

نظر شما