شناسهٔ خبر: 40052073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زیرساخت‌های موجود در بازار بورس پاسخگوی نیازها نیست

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های بازار موجود در بازار بورس پاسخگوی حجم بالای استقبال مردم نیست و باید برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تامین و توسعه زیرساخت‌ها صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

 علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت در هر بخشی باید زیرساخت‌ها و بسترهای آن فراهم شود، بدون وجود زیرساخت‌ها در اجرای هر طرحی با شکست مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر حجم استقبال مردم از بازار بورس افزایش پیدا کرده و شاهد حجم بالای مراجعات به بازار بورس هستیم، این در حالی است که در این بخش کمبودها و کاستی‌های زیادی از نظر زیرساختی وجود دارد که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: ورود میلیون‌‌ها متقاضی به بازار بورس در شرایطی که زیرساخت‌های  این بخش با کاستی مواجه است، در شان مردم نیست و باید بسترهای لازم در این بخش را فراهم کرد تا شاهد رونق بازار بورس در کشور باشیم.

کریمی تعداد شرکت‌های کارگزار موجود در کشور را ناکافی دانست و بیان داشت: افزایش تعداد شرکت‌های کارگزار بورس و توسعه سامانه معاملات راهکار موثری است که می‌توان با اتکا به آن شاهد رونق بازار بورس در کشور بود.

انتهای پیام/و

نظر شما