شناسهٔ خبر: 39996332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حضور ۵۰ کشور؛

مسابقات بین‌المللی علوم و تکنولوژی AZS ۲۰۲۰ بصورت آنلاین برگزار می‌شود

مسابقات بین‌المللی علوم و تکنولوژی AZS ۲۰۲۰ بعنوان رویدادی در زمینه علوم، تکنولوژی و طراحی با حضور ۵۰ کشور جهان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مهران خسروانی عضو هئیت رئیسه سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان گفت: مسابقات بین المللی علوم و تکنولوژی AZS ۲۰۲۰ که یک رویداد در زمینه علوم، تکنولوژی و طراحی محسوب می‌شود با حضور ۵۰ کشور جهان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

خسروانی افزود: این رویداد با توجه به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان و بنا به توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و همچنین پروتکل‌های سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در خصوص برگزاری رویداد‌ها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این رویداد جدیدترین دستاورد‌ها و پژوهش‌های علمی سراسر جهان از جمله تولیدات هوشمند، زیست دارو، نسل جدید فناوری اطلاعات، فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و … در ۳۰ کارگروه به رقابت خواهند پرداخت.

خسروانی خاطر نشان کرد: این مسابقات زیر نظر سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان با حمایت کشور‌های ایران، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، ترکیه، رومانی و تایوان برگزار خواهد شد. افراد در هر رده سنی می‌توانند طرح‌های نوآورانه خود را توسط نمایندگی‌های این رویداد درکشور‌های خود ثبت نام نمایند و پس از دریافت تاییدیه، جهت داوری مرحله نهایی به صورت آنلاین دعوت خواهند شد و در پایان به طرح‌های برگزیده جوایزی از جمله مدال طلا، نقره و برنز و همچنین جوایز ویژه از کشور‌های مختلف جهان اعطا خواهد شد.
 
شایان ذکر است که طرح‌های برگزیده که امتیاز لازم جهت تجاری سازی را داشته باشند از خدمات رایگان تجاری سازی بین المللی بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما