شناسهٔ خبر: 39858689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد:

کشف ۲.۶ میلیون عدد بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲.۶ میلیون عدد بسته بهداشتی احتکار شده در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های پلیس در زمان شیوع کرونا اجرای طرح فاصله‌گذاری‌ اجتماعی بوده که در این راستا یک هزار و ۲۰۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴۲۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۹ هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو نیز به مبدا خود عودت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ۴ هزار و ۹۲۰ مورد بازرسی از مجتمع‌های تجاری، تفریحی، گردشگری، رستوران‌ها و … صورت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین راستا یک هزار و ۳۷۸ واحد صنفی نیز که به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی داوطلبانه بی توجه بودند پلمب شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس گندزدایی معابر شهری کرمانشاه و برخی شهرستان‌ها بود که در این خصوص بیش از ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شد.

سردار جاویدان تاکید کرد: همه این اقدامات در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه توسط پلیس انجام شده و همکاران ما همچنان تا مهار کامل آن در میدان حضور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان قدردانی کرد و گفت: بدون شک مجاهدت‌های مدافعان سلامت برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله دکتر نوروزی اولین شهید مدافع سلامت کرمانشاه که برای حفظ سلامت مردم جان خود را فدا کرد، گفت: جانفشانی این عزیزان قابل تقدیر و ستایش است.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همواره در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان خواهد بود تا با کمک هم و همراهی مردم شاهد غلبه بر بیماری کرونا باشیم.

در این دیدار همچنین با اهدای لوح و هدیه‌ای از رئیس دانشگاه علوم پزشکی توسط فرمانده انتظامی استان و به نمایندگی از کادر درمانی کرمانشاه قدردانی شد.

نظر شما