شناسهٔ خبر: 3983511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس منابع طبیعی رفسنجان خبر داد

توزیع 17 هزار اصله نهال بین مردم رفسنجان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان گفت: در هفته منابع طبیعی، 17 هزار و 500 اصله نهال برای توسعه فضای سبز بین مردم این شهرستان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مسعود حیدری‌پور صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: شعار امسال هفته منابع طبیعی، «منابع طبیعی با مردم برای مردم» است و اگر این فرهنگ در مردم ایجاد شود که منابع طبیعی را از خود بدانند و در حفظ آن بکوشند، مشکلات در این زمینه حل می‌شود.

حیدری‌پور افزود: کار در منابع طبیعی به‌تنهایی قابل انجام نیست و بر همین اساس گروه‌هایی مثل گروه دوست‌داران طبیعت و محافظان افتخاری کمک بزرگی به منابع طبیعی هستند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته منابع طبیعی با مشارکت شهرداری همایش ریگ‌نوردی با حضور مردم و مسئولان در جاده اودرج برگزار و تعدادی درخت در این مسیر و همچنین در محل مسجد ابوالفضل غرس شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان گفت: مسیر بلوار خلیج فارس تا محل دانشگاه علوم‌پزشکی هم توسط کارکنان این دانشگاه نهال‌کاری و همچنین امروز زنگ رویش در مدارس شهرستان نواخته و در این مدارس نهال کاشته شد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته منابع طبیعی در روزهای آینده خاطرنشان کرد: بازدید دانشجویان رشته کشاورزی از طرح آبخیزداری دئفه، نشست با فرماندهی انتظامی و فرماندهان پاسگاه‌ها، حضور در گلزار شهدا و غرس درخت، اقامه نماز وحدت در محل بوستان جوان و غرس درخت، گردهمایی مهدها و کاشت نهال در بوستان جوان از جمله این برنامه‌ها است.

حیدری‌پور خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان تاکنون در اجرای این برنامه که در دو روز انجام شده، همکاری خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان گفت: در هفته منابع ‌طبیعی،17 هزار و 500 اصله نهال برای توسعه فضای سبز بین مردم این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/80016/و20/ث3001

برچسب‌ها:

نظر شما