شناسهٔ خبر: 39757707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته مقام معلم

رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت هفته مقام معلم پیام تبریک صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته مقام معلم این روز را به جامعه معلمان، فرهنگیان و اساتید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قشر معلم از عزیزترین، زحمت کش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به راستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان» بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

بر فرهنگیان و معلمان این طلایه داران آگاهی و روشنگری به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می‌فرستیم. معلمانی که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به معلمان، فرهنگیان و اساتید ایران زمین به ویژه استان خوزستان که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و از معلمان، فرهنگیان و اساتید بزرگوار استان دعوت می‌نمائیم که ایده‌های نوآورانه خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات هر چه بهتر دستگاه قضایی خوزستان به مردم شهید پرور استان را به شماره ۰۹۰۲۷۸۸۱۷۲۲ از طریق برنامه‌های سروش، ایتا و گپ ارائه نمایند و توفیق روزافزون این عزیزان را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان

انتهای پیام/گ

نظر شما