شناسهٔ خبر: 67376718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کوهرنگ:

مردم ایران با حضور خود در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کنند

کوهرنگ-امام جمعه کوهرنگ گفت: مشارکت بالا و انتخاب اصلح، جمهوری اسلامی ایران را دربرابر فتنه‌ها وآسیب‌های دشمنان بیمه می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین ایوب محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه که فرمودند؛ حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است اظهار داشت: هر رأی در صندوق آرا حق مردم برای تعیین سرنوشت خود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

خطیب نمازجمعه کوهرنگ افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات، از اهمیت ویژه ملی و بین المللی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی بیان کرد: نتیجه‌ی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آزاد و برخورداری جمهوری اسلامی ایران از یک نظام مردم‌سالاری دینی اثرگذاری زیادی در جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین اللملی خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید با حضور حداکثری خود دشمن را مأیوس کنند گفت: مشارکت بالا و انتخاب اصلح جمهوری اسلامی ایران را در برابر فتنه‌ها وآسیب‌های دشمنان بیمه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه با اشاره به تبلیغات هواداران نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند که انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد، اما برخی مواقع شاهد تخریب‌هایی هستیم که موجب دوقطبی شدن یک جامعه خواهد شد، انتخاب اصلح نباید موجب دلخوری شود.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: مشارکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی بوده بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات و فرایض است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زن و مرد و هر مکلف باید مانند ادای تکلیف و نماز سرنوشت خودش را تعیین کنند.

نظر شما