شناسهٔ خبر: 39718957 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتش عراق: با مروجان بازگشت داعش برخورد خواهد شد

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به مروجان بازگشت داعش، شدیدا هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با هشدار شدیداللحن به مروجان بازگشت داعش گفت با افرادی که بازگشت فعالیت گروه‌های تروریستی داعش را از طریق شبکه‌های اجتماعی ترویج می‌کنند، طبق ماده ۴ مقابله با تروریسم برخورد خواهد شد.

سرتیپ تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به پایگاه خبری المعلومه گفت: عملیات اطلاعاتی که نیرو‌های امنیتی بدان اقدام کردند، سبب فروپاشی گروه‌های تروریستی شده و آن‌ها را به خروج از مخفیگاه هایشان به منظور انجام عملیاتی منحصر به فرد علیه غیرنظامیان و نیرو‌های امنیتی سوق داده است.

وی همچنین گفت سرچشمه‌های مالی داعش خشک شده و آن‌ها قادر به بازگشت دوباره و یا تجدید نیروهایشان نیستند؛ همچنانکه عاملان عملیات‌های انتحاری و تروریستی تحت پیگرد قضایی هستند و امکان بازگشت دوباره را ندارند.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های امنیتی به عملیات خود در پیگرد تمامی هسته‌های خاموش داعش و نیز تسلط بر اوضاع امنیتی در تمامی مناطق ادامه می‌دهد؛ همچنانکه فرماندهی عملیات مشترک با افرادی که بازگشت فعالیت گروه‌های داعش را از طریق شبکه‌های اجتماعی ترویج می‌کنند، به دلیل آنکه امنیت ملی کشور را به مخاطره می‌اندازند، طبق ماده ۴ مبارزه با تروریسم برخورد خواهد کرد.

یک منبع امنیتی روز دوشنبه اعلام کرد یک نیروی تروریست خود را نزدیک اداره اطلاعات در شهر کرکوک منفجر کرد.

گفتنی است غانم العیفان، عضو شورای استانداری الانبار و از فرماندهان سازمان الحشد العشائری عراق نیز دو روز پیش از تحرکات مشکوک بقایای داعش در چهار استان کشور، همزمان با درخواست‌های سیاسی برای اخراج نیرو‌های سازمان الحشد الشعبی از غرب کشور خبر داد.

وی افزود: بقایای گروه تروریستی داعش، فعالیت خود را به شکلی قابل ملاحظه در استان‌های الانبار و کرکوک و مثلث دیالی و صلاح الدین آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما