شناسهٔ خبر: 39710212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس‌کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان:

با بداخلاقی‌ها در فضای مجازی باید برخورد شود

رئیس‌کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان با بیان اینکه از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، گفت: از دادستان آبادان تقاضا داریم با افرادی که در فضای مجازی به عنوان مطالبه‌گر به مسئولان تهمت می‌زنند و به جای انتقاد سازنده به تخریب افراد دامن می‌زنند برخورد جدی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، خلیل جنامی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: متاسفانه ابتدای شورای پنجم پیمانکار به بهانه بهسازی، ۲۴ خیابانی که در دوره چهارم شورا در فاز ۲ امیرآباد آسفالت شده بود را خراب کرده و تاکنون بدون آسفالت مانده، شهروندان به شورای شهر و سازمان منطقه آزاد شکایت کردند، ولی راه به جایی نبردند. بنده در جلسه استیضاح اسفند ۹۷ در حضور اصحاب رسانه و شهروندان فریاد زدم که ظلم شده ولی گوش کسی بدهکار نبود.

وی افزود: خیابان‌های فرعی سی متری«Cemetery» ذوالفقاری نیز داستانی مشابه فاز ۲ امیرآباد داشته‌اند؛ اینکه پیمانکارانی خاک بازی کنند و پول بیت‌المال را بگیرند، کار را ماده ۴۸ کنند به آسفالت که اصل کار است که برسد بی‌خیال مردم شوند، در واقع مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین کرده‌اند که بایستی با پیمانکاران خاطی برخورد شود و در لیست سیاه قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: اکنون که پروژه آسفالت خیابان سی متری«Cemetery» ذوالفقاری آغاز شده از پیمانکار مربوطه که برنده مناقصه شده انتظار داریم فاصله‌های معینی را آسفالت کند و سپس بخش بعدی را آغاز کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

۲۵ نقطه در حد کلنگ‌زنی باقیمانده

جنامی عنوان کرد: انتظار داریم رسیدگی ویژه به مناطق کم‌برخورداری مانند سلیچ شرقی و غربی، فیه، شطیط و سده نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در شورای چهارم ۲۵ نقطه به عنوان فضای سبز و پارک مشخص شد و با سازمان منطقه آزاد تفاهمنامه داشته‌ایم که جز کلنگ‌زنی و شروع پارک خلیج فارس از ۲۴ نقطه دیگر خبری نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه هیچگونه احداث فضای سبز و ایجاد پارک در منطقه زمین شهری صورت نگرفته است، یادآور شد: متاسفانه نقاطی که در طرح تفصیلی به عنوان فضای سبز و فضای آزاد مشخص شده بود محل دپوی نخاله شده که سلامت شهروندان عزیز را به خطر می‌اندازد و برخی زمین‌های باز نیز تصرف شده‌اند.

خبرهای در خصوص شهردار منتخب

جنامی با اشاره به اوج گرفتن بداخلاقی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، گفت: ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، اما از دادستان آبادان تقاضا داریم با افرادی که در فضای مجازی به عنوان مطالبه‌گر به مسئولین تهمت می‌زنند و به جای انتقاد سازنده به تخریب افراد دامن می‌زنند برخورد جدی شود.

وی از شهروندان خواست به شایعات در خصوص عدم تایید شهردار منتخب شورا توجه نکنند و افزود: کارهای اداری «محمودرضا شیرازی» به روال قانونی در وزارت کشور در حال انجام است و منتظر خبرهای خوب هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان خواستار حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در آبادان شد و تاکید کرد: باید با ورود بخش خصوصی و اشتغال جوانان جهش تولید را عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما