شناسهٔ خبر: 39659580 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه علمی کاربردی منوط به اعلام وضعیت سفید/ تصمیم با ستاد ملی کرونا است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در صورت اعلام دبیر ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در برخی از استان‌های کشور کلاس‌های آموزشی واحدهای استانی این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های حضوری این دانشگاه، گفت: در صورت اعلام دبیر ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در برخی از استان‌های کشور  کلاس‌های آموزشی واحدهای استانی این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس‌های حضوری منوط به اعلام ستاد مقابله با کرونا

وی افزود: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌ریزی آموزشی این دانشگاه اگر دبیر ستاد مقابله با کرونا وضعیت بعضی از استان‌‌های کشور را سفید اعلام کند کلاس‌های آموزشی طبق روال گذشته از سرگرفته می‌‌شود.

مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان از اولویت‌های سیستم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی است

امید تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به ماهیتی که دارد بیشتر کلاس‌های آموزشی آن به صورت کارگاهی و ‌آزمایشگاهی انجام می‌شود بدون شک کلاس‌های آموزش‌ حضوری می‌تواند از کیفیت بیشتری نسبت به کلاس‌های آموزشی فضای مجازی برخوردار باشد. این در حالی است که مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه یکی از اولویت‌های سیستم آموزشی ما است.

انتهای پیام/

 

نظر شما