شناسهٔ خبر: 39634050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انتقاد کارگرانِ «چینی زرین ایران» از معرفی به بیمه بیکاری/ روابط عمومی: هفته‌های آینده همه کارگران به کار بازمی‌گردند

کارگران چینی زرین ایران از معرفی به بیمه بیکاری انتقاد کردند؛ این درحالیست که روابط شرکت می‌گوید: به خاطر تعمیر ماشین‌آلات تعداد معدودی به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

کارگران چینی زرین ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از معرفی جمعی از همکاران خود به بیمه بیکاری انتقاد کردند.

کارگران می‌گویند: به خاطر کرونا، تعدادی از کارگران که در خطوط تولید کار می‌کردند، به علت توقف کار، بیکار و به بیمه بیکاری معرفی شدند. 

روابط عمومی شرکت چینی زرین ایران در پاسخ رسمی خود که برای ایلنا ارسال کرده آورده است: به اطلاع می‌رساند باوجود مشکلات فراوان ناشی از ویروس کرونا ازجمله رکود بازار، این شرکت نهایت تلاش خود را به عمل آورده که در وهله اول با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی بین پرسنل و کم کردن تراکم نیروها به سلامت آنها توجه نماید و باتوجه به سرویس‌های سالانه ماشین‌آلات و تاسیسات خود که معمولا در فروردین ماه صورت می‌گیرد و امسال به خاطر رعایت مسائل بهداشتی کرونا طولانی‌تر نیز شده است، شروع تولید کلی کارخانه در سال جدید با کمی تاخیر و به تدریج آغاز شده است. بدیهی است با اتمام سرویس و نگهداری سالانه ماشین‌آلات و ادامه تکمیل ظرفیت تولید، ظرف هفته‌های آینده تمامی پرسنل به کار بازخواهند گشت و به خاطر اینکه نیروی کار حتی در مدت کوتاه دچار زیان و خسران نشوند، به تعداد معدود از فرصت بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد. 

چینی زرین ایران، یکی از کارخانجات باسابقه ظروف چینی است که دارای هزار و دویست کارگر و  در مبارکه استان اصفهان واقع شده است.

نظر شما