شناسهٔ خبر: 39606593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تداوم بارش باران و برف در برخی مناطق اردبیل/ وزش باد شدید از ظهر شنبه

روز شنبه در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه‌آلود بوده و هرچند از شدت ناپایداری کاسته می‌شود اما بارش باران در مناطقی از استان ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرو هشدارهای هواشناسی، از پنج شنبه گذشته ضمن بارش باران در سطح استان به‌دلیل کاهش محسوس دمای هوا در شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر، سرعین، خلخال و بخش‌هایی از گرمی بارش برف نیز رخ داد.

با فعالیت این سامانه سرد و بارشی و ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، روز شنبه در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه‌آلود بوده و هرچند از شدت ناپایداری کاسته می‌شود اما بارش باران در مناطقی از استان ادامه خواهد داشت.

از روز یکشنبه آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده اما با توجه به عبور متناوب سامانه‌های ناپایدار جوی و شرایط فصلی و محلی بارش‌های بهاری گاهی توام با رگبار و رعدوبرق ‌به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

از  ظهر شنبه با تغییر جریانات جوی ضمن افزایش دمای هوا، وزش بادهای جنوبی و غربی آغاز می‌شود به ویژه از عصر شنبه تا عصر یکشنبه که سرعت وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان در بعضی ساعات تند تا  شدید انتظار می‌رود.

انتهای پیام/3463/666

نظر شما