شناسهٔ خبر: 39601928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزمایشگاه معاونت غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تنها آزمایشگاه مرجع در استان

آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تنها آزمایشگاه مرجع در استان آذربایجان شرقی است نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،دکتر نعمتی  معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: این آزمایشگاه نقش مهمی در کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان دارد.

او افزود: روزانه بیش از ۲۰۰ آزمایش انواع مواد غذائی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی فرآورده ­های واحد‌های تولیدی، محصولات در سطح عرضه و نمونه ­های ارسالی از مراکز قضائی دراین آزمایشگاه انجام می‌شود.

او گفت: این فعالیت ­ها به طریقی انجام می­ شود که الزامات سازمان غذا و دارو، استاندارد و نیاز مشتریان، مراجع قانونی یا سازمان­‌هایی که به آزمایشگاه رسمیت می­ بخشند، برآورده گردد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه این آزمایشگاه به منظور انجام آزمون­‌های تعریف شده فعالیت دارد افزود: معاونت غذا و داروی دانشگاه تلاش می‌کند در مسیر ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات آزمایشگاهی نسبت به تأمین نیاز‌های کارکنان، دستگاه­ها، مواد، ابزار و فضای مورد نیاز در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط، اقدام نماید.

انتهای پیام/

نظر شما