شناسهٔ خبر: 39594700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی صبح امروز (۵ اردیبهشت) با توجه به شرایط مساعد جوی و کاهش تردد خودروها، در بیشتر مناطق پایتخت شاهد برقراری شرایط کیفیت هوای قابل‌قبول و پاک خواهیم بود.

طی روز نیز با افزایش تندی باد و احتمال بارش پراکنده، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده فراهم می‌شود و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول و پاک باقی می‌ماند همچنین طی امشب با کاهش تندی باد و افزایش تردد خودروها غلظت ذرات معلق تا حدودی افزایش پیدا می‌کند و در برخی مناطق با کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم شد.

این شرایط جوی تا صبح فردا (۶ اردیبهشت) ادامه دارد و آغاز تردد خودروها، تجمع ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت. طی روز نیز رشد ناپایداری جوی، افزایش ابرناکی و احتمال بارش همراه با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات، سبب پراکندگی آلاینده‌ها شده و شرایط را برای بهبود کیفیت هوا فراهم می‌کند.

برای اواخر وقت فردا نیز به دلیل وزش باد مؤثر و حاکمیت جو ناپایدار، در بیشتر مناطق شهر تهران برقراری شرایط قابل‌قبول و پاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۷ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوا در حال حاضر نیز با شاخص میانگین ۵۵ همچنان در شرایط قابل قبول است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما