شناسهٔ خبر: 39591208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور مسئولان منطقه و استانی؛

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان‌غربی/ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود

عملیات توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مراسم آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، با حضور فرماندهان ارشد نظامی در منطقه و مسئولان استانی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

 
در این مراسم، سردار حبیب شهسواری، در سخنانی گفت: تا پایان ماه رمضان ۲۰۰ هزار بسته اقلام معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا و مردم مناطق محروم توزیع می‌شود.
 
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، افزود: سپاه از ابتدای شروع ویروس کرونا در کشور همراه مردم بود و در قالب رزمایش دفاع بیولوژیک نسبت به ارائه خدمات ضدعفونی مناطق مختلف اقدام کرد.
 
وی، گفت: خدمت به مردم افتخار سپاه و نیروهای مسلح است و برای این خدمت در مرحله دوم، رزمایش کمک مومنانه را با توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی اجرا می‌کنیم.
 
در ادامه، استاندار آذربایجان‌غربی هم بیان داشت: در سطح استان، ستاد مشارکت‌های مومنانه را به منظور هماهنگی توزیع بسته‌های معیشتی تشکیل دادیم که قدم خوبی برای تمرکز در پخش اقلام است‌.
 
محمدمهدی شهریاری، اضافه کرد: با حمایت و همکاری ادارات، نیروهای مسلح و به ویژه سپاه، شرکت‌ها و عموم مردم، توان تامین بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در ماه‌های آتی را داریم.
 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این برنامه، گفت: ابن اقدامات نشانه همت و همدلی مردم و مسئولان برای غلبه بر این ویروس منحوس است که باید قدردان آن باشیم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، تاکید کرد: تنها با همت و همدلی تمام اقشار شاهد غلبه بر کرونا خواهیم بود که در آذربایجان‌غربی شاهد اوج این همراهی هستیم.
 
در ادامه این برنامه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در منطقه برای ریشه کنی ویروس کرونا، ابراز داشت: تمام توان وه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستادهای مبارزه با کرونا قرار گرفته است.
 
سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، بیان داشت: باید قدردان همت و یاری تمام مسئولان در مسیر مقابله با کرونا باشیم که در کنار مردم به طور کامل در میدان حضور داشتند.
 
لازم به ذکر است؛ تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌غربی توزیع شده و اقدامات مربوط به توزیع ۲۰۰ هزار بسته نیز از امروز آغاز شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما