شناسهٔ خبر: 39590655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار اوصانلو:

باید قدردان زحمات مسئولان در مسیر مبارزه با کرونا بود

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب گفت: باید قدردان همت و یاری تمام مسئولان در مسیر مقابله با کرونا باشیم که در کنار مردم به طور کامل در میدان حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز مراسم رزمایش «کمک مومنانه» در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، با حضور فرماندهان ارشد نظامی در منطقه و مسئولان استانی آذربایجان‌غربی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب در این مراسم، ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در منطقه برای ریشه کنی ویروس کرونا، اظهار داشت: تمام توان وه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستادهای مبارزه با کرونا قرار گرفته است و این اقدامات تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، بیان کرد: باید قدردان همت و یاری تمام مسئولان در مسیر مقابله با کرونا باشیم که در کنار مردم به طور کامل در میدان حضور داشتند.

تامین ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در استان

در ادامه، استاندار آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در سطح استان، ستاد مشارکت‌های مومنانه را به منظور هماهنگی توزیع بسته‌های معیشتی تشکیل دادیم که قدم خوبی برای تمرکز در پخش اقلام است‌.

محمدمهدی شهریاری اضافه کرد: با حمایت و همکاری ادارات، نیروهای مسلح و به ویژه سپاه، شرکت‌ها و عموم مردم، توان تامین بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در ماه‌های آتی را داریم.

ضرورت حفظ همدلی برای مبارزه با کرونا

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این برنامه گفت: ابن اقدامات نشانه همت و همدلی مردم و مسئولان برای غلبه بر این ویروس منحوس است که باید قدردان آن باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی تاکید کرد: تنها با همت و همدلی تمام اقشار شاهد غلبه بر کرونا خواهیم بود که در آذربایجان‌غربی شاهد اوج این همراهی هستیم.

تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌غربی توزیع شده و اقدامات مربوط به توزیع ۲۰۰ هزار بسته نیز از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما