شناسهٔ خبر: 39590559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کرامت و عزت افراد باید در کمک‌رسانی‌ها حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به نوع کمک‌رسانی‌ها به افراد آسیب‌پذیر گفت: باید کرامت و عزت این افرادی که کمک‌رسانی می‌شوند حفظ شود.

صاحب‌خبر -

کرامت و عزت افراد باید در کمک‌رسانی‌ها حفظ شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در اولین مرحله برگزاری رزمایش کمک مومنانه در همدان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از افرادی که در این رزمایش شرکت کردند، اظهار داشت: این کمک‌ها با فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سرعت و جهش گرفت.

وی با بیان اینکه این جهش نشان داد که مردم ما ولایت‌مدار هستند و لبیک به رهبری گفتند، افزود: در استان همدان این کمک‌ها قبل از فرمایشات رهبری توسط ستاد مردمی بسیج و سپاه و مسئولین انجام می‌شد که بعد از بیانات ایشان در نیمه شعبان تحول اساسی در کمک‌رسانی‌ها در کشور اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: این رزمایش استمرار آیه «انما نطعمكم لوجه الله» در سوره دهر است.

وی با بیان اینکه امروز هر کس کمک مومنانه می‌کند خود را به امام علی(ع) و دیگر ائمه(ع) متصل می‌کند، افزود: ماندگاری عمل در اخلاص است.

شعبانی تصریح کرد: همراهی همه باهم در کشور در قرارگاه مواسات نشان از یکی شدن دارد و این کم نظیر است.

وی با بیان اینکه شناسایی‌های خیلی خوبی اتفاق افتاده حتی نوع نیازمندها شناسایی شده است، گفت: اقدامات جهادی اتفاق افتاده است و مستمر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: این کمک‌رسانی‌هایی که می‌بینیم در ۱۰ روز اتفاق افتاده و باید در ماه رمضان قوی‌تر شود.

وی با اشاره به نوع کمک‌رسانی‌ها به افراد آسیب‌پذیر گفت: باید کرامت و عزت این افرادی که کمک‌رسانی می‌شوند حفظ شود و حتی برای آرشیو خود از کسانی که کمک می‌کنیم عکس نگیریم.

شعبانی ابراز داشت: یکی از نشانه‌های مومن که بسیار سخت است سه کار است که یکی از آنها مواسات یعنی برابری و برادری است، در کمک‌رسانی به برادر دینی، نباید شخصیت و کرامت لکه‌دار شود و باید مراقب شخصیت و کرامت افراد باشیم.

وی ضمن تقدیر از غسالان، پرستاران و کارکنان شهرداری که مشقت فراوانی را تحمل کردند، گفت: علاوه بر کمک‌رسانی مردم در دوران دفاع مقدس و کمک به جبهه مقاومت، این بار هم این زیبایی و حرکت مردم را دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما