شناسهٔ خبر: 39589321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش کمک‌ها در رزمایش «کمک مومنانه» نشان از ولایتمداری مردم دارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کمک‌های مردمی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری به طور چشمگیری افزایش یافت که نشان دهنده ولایتمداری مردم همدان و سراسر کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در همدان اظهار کرد: پس از سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر مواسات مومنانه، کمک‌های مردمی افزایش چشمگیری پیدا کرد که این امر نشاندهنده ولایتمداری مردم است.

وی با تأکید بر اینکه اخلاص اگر در عمل باشد کار ماندگار می‌شود افزود: قرارگاه مواسات یعنی همه با هم ورود کنند و خوشبختانه همه پای کار بودند و هرکسی توانست به اندازه خود در این حوزه ورود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کمیته شناسایی جامعه هدف بالغ بر چندین هزار نفر و نوع نیازمندی‌های آن‌ها را  به منظور جلوگیری از موازی کاری شناسایی کردند؛ گفت: مجموع این اقدامات، سازماندهی و وحدت حاصل شده  در ۱۰ روز اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه نباید هرگز از یاد ببریم کرامت و شخصیت همه افرادی که شناسایی شدند را حفظ کنیم چراکه همه از شخصیت والا و بزرگی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: این افراد آبرودار هستند و در هنگام توزیع بسته‌های معیشتی در محله‌ها مراقبت شود که شخصیت این افراد حفظ شود.

انتهای پیام/89040/خ

نظر شما