شناسهٔ خبر: 39589377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در خوزستان

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و جمع کثیری از مسئولین استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مرحله اول رزمایش کمک مومنانه امروز در اهواز با حضور حجت الاسلام سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و جمع کثیری از مسئولین استانی با رمز «یا امام حسن مجتبی(ع)» برگزار شد.

سردار شاهوارپور در مراسم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در خوزستان، ضمن تبریک پرتاب ماهواره نور به فضا توسط سپاه، اظهار داشت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت عمومی شکل گرفته در استان خوزستان  اعم از اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه، نهادها، بسیج، مساجد و هیات های مذهبی این حرکت زیبای کمک مومنانه شکل گرفت و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در جهت عملیاتی شدن این طرح تشکیل شد.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش که شاهد اجرای آن هستیم ۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشاری که آسیب بیشتری از این شرایط دیده‌اند توزیع خواهد شد و پیش‌بینی توزیع ۳۰۰ هزار بسته در مجموع طی روزهای آینده، انجام شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: قصد داریم با کمک خیر مردم و حمایت دستگاه‌های دولتی این حرکت هر هفته در ماه مبارک رمضان انجام شود و تا زمانی که کمک‌ها ادامه داشته باشد این حرکت پیش خواهد رفت‌.

سردار شاهوارپور انجام این رزمایش را تکرار حرکت های جهادی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در حالی که شاهد حرکت های حاشیه ای زیادی در کشورهای غربی بر اثر بحران کرونا در کشورهای مدعی و غربی دنیا هستیم در کشور عزیز اسلامی مان وحدت و همدلی ایثارگرانه ای بین دولت، نیروهای مسلح و آحاد جامعه شاهد هستیم که در هیچ کجای دنیا مانند ندارد.

در پایان این رزمایش، وسیله های نقلیه حامل بسته های معیشتی برای توزیع و ارسال به سراسر استان خوزستان از جلوی جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما