شناسهٔ خبر: 39584836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای توسعه مازندران

مشاور و رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران گفت: از همه ظرفیت‌های جوانان مذهبی و انقلابی در برنامه‌های مختلف در جهت تقویت دینی و فرهنگی استان در همه عرصه‌ها استفاده می‌کنیم تا با تقویت این جوانان و اعتماد بخشی به آنان این امر تحقق یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله اسدی کیادهی بعد از ظهر امروز در نخستین هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و مذهبی مرکز استان در جمع  فعالان فرهنگی و جوانان انقلابی اظهار کرد: هم‌افزایی بیشتر در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه ساری ضرورت دارد.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های جوانان مذهبی و انقلابی در برنامه‌های مختلف در جهت تقویت دینی و فرهنگی استان در همه عرصه‌ها استفاده می‌کنیم تا با تقویت این جوانان و اعتماد بخشی به آنان این امر تحقق یابد.

اسدی کیادهی بیان کرد: در سه ماهه اخیر در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در مازندران تلاش شد با ارزیابی برنامه‌ها، ساختارسازی مناسب برای برنامه‌ریزی درست و دقیق در راستای کسب مطالبات مردم استان و زیر ساخت‌های لازم در جهت دریافت پاسخ لازم مسؤولان در رفع این مطالبات مردمی ، فراهم شود.

این مسؤول گفت: نمازجمعه و وجود مصلی امام خمینی (ره) ساری را یکی از مراکز فرهنگی مناسب در مرکز استان است که در دوران دفاع مقدس محل اعزام جوانان رزمنده به جبهه بود و امروز به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان باید مرکز فرهنگی و  تربیتی دینی ویژه برای نسل جدید انقلاب باشد.

وی بیان کرد: نگاه جریان‌ساز و نمادساز در حوزه نماز جمعه مرکز استان با حضور جوانان و فعالان فرهنگی حاکم خواهد شد که با فراهم ساختن زیر ساخت‌های فیزیکی، در مصلی ساری شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی  در ستاد نماز جمعه مرکز استان  خواهیم بود. 

 به گزارش فارس، در این هم اندیشی بیش از ۵۰ نفر از فعالان فرهنگی، مذهبی و مسؤولان هیأت مذهبی به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

نظر شما