شناسهٔ خبر: 37281690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان دنبال تفرقه افکنی و ایجاد مشکلات هستند

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: در آستانه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس هستیم و دشمن منتظر ایجاد مشکلات و تفرقه افکنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام محمد‌باقر محمدی لائینی عصر امروز در مراسم حماسه ۹ دی شهرستان رامسر  با اشاره به ۲۸۵ شهید رامسر اظهار کرد: این تعداد شهید نسبت به جمعیت شهرستان که حدود ۷۳ هزار نفر است حد نصاب خوبی است.

وی با بیان اینکه خوبی‌های شما مردم  انقلابی و همیشه در صحنه ستودنی است، اظهار کرد: باید حوادث را آنگونه که رهبر می‌بیند و تفسیر می‌کند ببینیم و تفسیر کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مقام معظم رهبری تفسیر تولایی و تبرایی از حماسه ۹ دی دارد و از آن زمان تاکنون حدود ۲۰۰ بار عنوان فتنه را به کار برده است.
 
این مسؤول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از قبل انتخابات می‌دانستند که افرادی خواهان ایجاد فتنه هستند و به همین دلیل روی سلامت انتخابات مانور می‌دادند که پس از اجرای انتخابات افرادی اعلام  به باطل بودن انتخابات کردند و با راه‌های نادرست، تخریب اموال، کشتن مردم و جسارت به نمادهای عاشورا زیاده روی کرده و خون مردم را به جوش آوردند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در نتیجه مردم ما در ۹ دی حماسه‌ای آفریدند و باطل بودن فتنه را تایید کردند، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب هوشمندانه اقدام نمی‌کرد کشور دچار مشکلات می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس هستیم و دشمن منتظر ایجاد مشکلات و تفرقه افکنی است، اظهار کرد: راهپیمایی امسال اجرش، پیامش و معنای سیاسیش بیشتر از هر سال دیگری است و حضور مردم در آن ضروری تر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انتخاب فرد مناسب برای رای خاطر‌نشان کرد: شما مردم باید حماسه ۹ دی را ببینید و براساس آن برای انتخابات تصمیم بگیرید و انتخاب‌ها براساس معیار‌ها و تفاسیر مقام معظم رهبری باشد.

وی در پایان از حضور همه اقشار مردم شهرستان رامسر جهت حضور در حماسه ۹ دی شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ع

نظر شما